SAYILARLA OKULUMUZ
2016 MALATYA POMEM MEZUNİYET DURUMU
EĞİTİM ÖĞRETİM DÖNEMİ |
ÖĞRENCİ SAYISI |
MEZUN SAYISI |
BAŞLAMA TARİHİ |
BİTİŞ TARİHİ |
ERKEK |
ERKEK |
07.02.2016 |
07.09.2016 |
381 |
381 |
|
2001 - 2015 YILLARI ARASI
MALATYA POLİS MESLEK YÜKSEKOKULU MEZUNİYET SAYILARI
EĞİTİM ÖĞRETİM DÖNEMİ |
ÖĞRENCİ SAYISI |
MEZUN SAYISI |
BAŞLAMA TARİHİ |
BİTİŞ TARİHİ |
ERKEK |
ERKEK |
23.09.2013 |
29.06.2015 |
198 |
- |
24.09.2012 |
12.06.2014 |
184 |
- |
03.10.2011 |
06.06.2013 |
182 |
182 |
04.10.2010 |
12.06.2012 |
197 |
197 |
07.12.2009 |
07.07.2011 |
204 |
204 |
03.11.2008 |
02.07.2010 |
205 |
205 |
10.09.2007 |
10.07.2009 |
231 |
231 |
05.09.2006 |
13.06.2008 |
203 |
203 |
05.09.2005 |
22.06.2007 |
284 |
284 |
06.09.2004 |
16.06.2006 |
198 |
198 |
08.09.2003 |
01.07.2005 |
202 |
202 |
07.10.2002 |
02.07.2004 |
247 |
247 |
15.10.2001 |
27.06.2003 |
150 |
150 |
GENEL TOPLAM : 2303 |
1985 - 2001 YILLARI ARASI
MALATYA POLİS OKULU MEZUNİYET SAYILARI
EĞİTİM ÖĞRETİM DÖNEMİ
|
ÖĞRENCİ SAYISI |
MEZUN SAYISI |
TOPLAM |
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ |
BAYAN |
ERKEK |
BAYAN |
ERKEK |
|
13.09.2000 |
15.06.2001 |
- |
351 |
- |
351 |
351 |
13.09.1999 |
15.06.2000 |
- |
342 |
- |
342 |
342 |
07.09.1998 |
15.06.1999 |
- |
346 |
- |
346 |
346 |
01.09.1997 |
04.06.1998 |
- |
289 |
- |
289 |
289 |
02.09.1996 |
30.05.1997 |
- |
355 |
- |
355 |
355 |
23.10.1995 |
14.05.1996 |
- |
403 |
- |
403 |
403 |
12.04.1995 |
12.10.1995 |
- |
425 |
- |
425 |
425 |
03.10.1994 |
24.03.1995 |
- |
470 |
- |
470 |
470 |
10.01.1994 |
27.08.1994 |
- |
460 |
- |
460 |
460 |
21.06.1993 |
21.12.1993 |
- |
429 |
- |
429 |
429 |
18.05.1992 |
17.05.1993 |
- |
430 |
- |
430 |
430 |
29.04.1991 |
27.04.1992 |
- |
417 |
- |
417 |
417 |
30.04.1990 |
10.04.1991 |
- |
287 |
- |
287 |
287 |
17.07.1989 |
18.01.1990 |
- |
290 |
- |
290 |
290 |
01.12.1987 |
16.06.1988 |
- |
380 |
- |
380 |
380 |
16.02.1987 |
31.08.1987 |
- |
413 |
- |
413 |
413 |
03.03.1986 |
24.09.1986 |
44 |
361 |
44 |
361 |
405 |
03.12.1984 |
18.05.1985 |
- |
386 |
- |
386 |
386 |
|
GENEL TOPLAM : 6876 |
|
|
|
|